NuffnangX

Thursday, December 04, 2003

minah air mata....

assalamualaikum...

again.. i'm here... sad... know what... pagi tadi dia kata nak jumpa.. kononnya nanti after pegi pulau indah dia datang amik aku then hantar aku kat papa... so... aku ingat dah ok dah... but then... masa aku call dia tadi... still... dia kat sana lagi... yg paling aku tak leh terima... dia kata "abang baru sampai..." sedangkan dah almost 2 hours dia pegi sana... nak sampai sana macam nak pegi ipoh ke? yang buat aku sedih... dia tak reti nak call... yang aku ni ye la.. menunggu... macam orang bodohkan? paling best... dia kata... "emm... tak pe la... rasa cam tak sempat je nak jumpa.." tau tak apa aku rasa??? i cried straight away...

dari sehari ke sehari... ada aja alasan yang dia kasi... keje la... itu la.. ini la... then... bila aku cakap sikit...dia kata aku tak faham... bukan aku tak faham... i know... dia kena keja... tapi dulu pun keja gak... and still... dia ada masa untuk aku... skarang ni... call pun susah... bz sangat ke dia? sampai lupa kat aku... bila aku tanya... dia kata aku buat citer sedih... entah la.. aku buat citer sedih ke? only God knows...

and now... aku nak kena siap... nak pegi jumpa papa... i wont be around for these few days... i'm going to kedah... anak acik kawin.. hopefully... balik ni semuanya ok... but one thing yang aku tau... lepas ni makin jauh la kitorang... aku dah start keje... so... faham je la... bila masa pulak nak kitorang nak jumpa... coz aku tau... HE'S BUSY!!

No comments: