NuffnangX

Tuesday, January 27, 2004

assalamualaikum....

weeehooo... once again dapat gak masuk kat sini... siapa sangka.. tu la yang dikatakan nasib rite... mate.. kalo ko baca nih... ko ikut la kata aku... sure tak nyesal... hehe...

well... ari ni dah start keje after 5 days kat rumah.. punya la susah nak bangun and bersiap pagi tadi.... seb baik la hati ni cekal... siap sampai awal lak kat opis... :) and cam biasa la... masuk je office nih... banyak la keje yang nak kena settle... melambak keje yg diorang kasi... tapi aku buat mana yang sempat la....

tadi call papa... and still... he hope that 3 of us boleh balik for this coming raya haji... and aku... aku tak berani nak janji... kalau ikut kan aku, memang aku nak balik... tapi ni nak kena consider along and adik skali... lagipun this year kitorang join korban... so, biasanya.. we have to be there rite.... tengok la camana.. after korban tu kitorang balik la kot... susah nak kata... as i said before, this thing is so subjective... nak kena discuss ngan abang2 dulu... nanti diorang tak nak aku nak kata apa.... and as for me... aku harap sangat boleh balik... coz serious... kesian kat papa....

kay la...before aku jadi more sentimental... better aku stop dulu.... nak kena settle keje dulu... till then... assalamualaikum.....

No comments: