NuffnangX

Thursday, January 08, 2004

Petronas MITCO Sdn Bhd

assalamualaikum....

ari ni genap sebulan OJT kat MITCO and macam yg org lain sibuk tanya.."so, macamana keje kat situ?" senang je jawapan aku.. i've been bullied... yup... and that's what papa said... it's not that aku nak merungut... tapi aku tak nampak anything yg aku dapat belajar from the assignments yg diorang kasi... just imagine... keje aku lebih kurang cam kerani je kat situ... and sometimes cam runner je... yes.. keje aku mostly siapkan keje diorang yg tak sempat nak siap, filing, copying, faxing and more... and sometimes antar and amik document kat org.... tapi tak tau la kan.. kot kot diorang nak aku belajar dari bawah.. but then... serious.. bila aku dok citer kat orang.. sumer kata aku tak blajar apa apa kat situ... but don't worry... slagi aku boleh tahan... insyaallah.. i'll be there for them.. hehe....

No comments: