NuffnangX

Friday, March 19, 2004

assalamualaikum...

pagi ni aku dapat satu berita... Shikin kata nanti lepas ni Puan akan develop aku under dia... masa dibagitau tu... i don't know how to reacht. should i be happy? thankful? sad? or what? should i take it possitively or negatively??? well.. kalau nak kira... patut aku bersyukur... sebab lepas ni aku dah bukan bawah kakak kakak exec ni...

but the thing is... i don't know... kalau betul dia nak develop aku as an exec tak pe... tapi kalau la dia nak develop aku as dia punya orang suruhan... tak ke haru??? aku harap dia boleh la develop aku as an exec. so that, aku rasa fair... lagipun tu la motif aku masuk program ni... so that aku ni kira 'sale-able' kat luar tu... bukannya jadi support staff je... entah la... aku tak tau nak kata apa... apa apa pun... just wait and see...

ooh ya.. Happy monthly anniversary... hehe... klakar kan? sampai kena perli lak ngan abang... dia tanya? daily anniversary takde? weekly ke... hish... anyway.. dah setahun 2 bulan dah kitorang ni... and yang aku tau... I LOVE HIM SOOO MUCH!!!

till then.... assalamualaikum....



No comments: