NuffnangX

Sunday, March 14, 2004

yg keji lagi hina...

assalamualaikum...

i am so sad... i dunno what to say... semuanya serba tak kena... entah la... hidup aku ni asyik nak nangis je... smalam nangis... pagi ni nangis lagi... serious... i get fade-up with my life... i'm hopeless... pegi mana mana pun sure ada je yg tak kena... ngan abang... ngan family... ngan keje...

ngan abang... ada je benda yang buat aku terasa hati... and smalam... aku baca balik mail yg dia pernah kasi kat aku zaman dulu dulu... i cried... dulu segalanya indah... masa aku bacakan mail tu kat dia... aku tak leh tahan air mata dah... serious... i cried.... sebab dulu dia kata aku ni "ratu" dia... tapi smalam dia kata aku "bebal"...

and tadi... kat rumah.... ada je yg tak kena... macam macam pulak yg di kata... entah la... sedih sangat.... and for the first time rasanya... aku naik hantu... menjawab gila gila... sebelum ni pun menjawab gak tapi tak lah macam tadi... i can't stand it anymore... sedih...

No comments: