NuffnangX

Thursday, June 03, 2004

musim kawen...

Assalamualaikum...

Since skarang ni musim cuti skolah... Maka banyak la jemputan kawin yg diterima.. (skema tak ayat aku?) this weekend je ada 2 invitations... and one of them is my good fren... dari zaman skolah.. sampai la ke skarang ni... and bila makin ramai kawan aku yg kawin... makin banyak la jugak preasure yg aku dapat... "ras.. ko bila lagi?" ==> soalan yg kurang senang didengar... jawapan aku senang je.. "siapa yg tak nak kawin... tapi kawin ni bukan main2... tunggu la... ada jodoh.. insyaallah..."

boleh pakai tak alasan aku? aku rasa dah cukup reasonable dah.. betul la kan... aku bukannya nak kawin sebab tengok org lain kawin... buat apa nak ikut orang rite... biar betul2 ready... then only boleh citer pasal kawin... :) ala... kalau dah jodoh tak ke mana... tul tak???

kay la... nak tido... nite people...

No comments: