NuffnangX

Saturday, August 21, 2004

pencuri!!!

Assalamualaikum....

Smalam masa pegi facial, ada orang curi purse aku. I am so sad... Even duit kat dalam purse tu takde la banyak mana (tapi cukup la kalo nak makan KFC hehe...) but i feel so sad... Nak kata tercicir, aku rasa tak.. Sebab masa turun LRT tu ada lagi.. Pas tu aku naik teksi.. Then aku singgah 7-Eleven. Lepas pegi 7-E tu terus pegi tempat facial tu... Aku rasa masa kat tempat facial tu la purse aku tu kena curi... And yang paling teruk, bukan aku sorang je yg kena, beautician tu pun kena... Dia hilang 2 handset and her purse. Teruk kan??? Memula tu dia yg perasan dulu barang2 dia hilang.. Lepas settle ngan facial, aku pun tergerak hati nak check handbag aku.. And first thing yg aku nampak, handbag aku dah terbukak... pas tu tengok purse dah tak de.. Nasib baik la Abang ada. Kalo tak, aku nak balik camner? Nak bayar pun camner??? And thank GOD, handset aku selamat... Masa dok citer ngan abang, air mata aku dah start meleleh.. Sedih sangat... Tapi takpe la... MyKad aku pun dah siap.. Tinggal nak collect je.. Yang aku nak kena settle.. Driving license ngan ATM card...

Ops lupa lak.. Actually... Kitorang (the beautician and I) dah tau siapa punya keje... Ada sorang minah ni la.. Dia tu customer... Nak facial gak la.. And suddenly dia kata, dia nak pegi makan.. Lepas tu tak datang balik dah.. Sedangkan before that, sibuk suruh Jennifer (the beautician) buat dia dulu... tapi sebab aku dah buat appointment, so, dia kena tunggu la... and tak de orang lain dah yg kitorang nak tuduh coz there were only 3 of us at that time..

People nowadays mmg jahat kan? Tak sangka betul... Eeeyy... Moga Tuhan balas apa yg dia buat nih...

No comments: