NuffnangX

Saturday, March 11, 2006

Satu masa dulu....

Assalamualaikum...

Tgh duduk² petang² macam ni.. Teringat lak kat zaman dulu²... Zaman skolah²... Hmm... Seriously... I miss the old days... Gambar yg ada kat bawah ni adalah gambar Gathering SRKG2 Batch 1987 - 1992... It was in 1997.. Sebenarnya, gambar² ni dengan x sengajanya aku jumpa kat fotopages... (Thanks Imah) Hehe... Once tertengok gambar² ni... Aku tersenyum... Betapa skema and poyonya muka masing²... Hehe.. Serious klakar! Muka masing² pun comot²...
Kalau tengok gambar² tu... Ada yg skarang ni dah pakai tudung... Ada yg dah tak pakai tudung skarang ni... Ada yg makin kurus... Ada yg makin 'sihat'... Ada yg maintain... Ada yg makin cantik... Ada yg makin handsome... Ada yg dah kawin... Ada yg dah ada anak... Ada yg tgh pregnant And ada yg still single... :)




And last raya.. We decided to gather again after 9 years... Hmm... Kali ni x semua yg datang... Only few of us.. Tapi dah cukup happening... As you can see.. Dah ada perubahan kat diri masing²... Ada yg datang ngan hubby and baby, ada yg datang solo, ada yg datang ngan partner masing², ada yg datang ngan big belly... And yg paling penting... Yang datang tu... Mostly sumer dah keje only few yg still study...

Disebabkan terlalu excited nak jumpa ngan diorang ni, aku adalah salah sorang yg sampai awal skali.. Haha.. Pas tu... Sorang... Sorang... Sampai... And everytime ada yg dah sampai... Masing² kena introduce diri masing² coz some of muka dah berubah... hehe...Some of them I don't even recognize even though dia tu member kamcing aku masa skolah dulu.. Hehe.. Sorry ye Ikmal...

After that gathering... Ada few activities were organized by the committee... Tapi every time diorang organize, sure aku xleh datang... Hopefully, lepas ni aku leh join activity korang ek.. Insyaallah...

No comments: