NuffnangX

Thursday, August 31, 2006

.M.E.R.D.E.K.A.

Assalamualaikum...

First of all,
Selamat Hari Merdeka yg ke 49, Malaysia!!!




Am proud to be Malaysian. Serious... Aku x pernah terfikir utk migrate ke negara org. Kerna, pada aku, ini lah tempat aku dilahirkan.. dan insyaallah tempat aku disemadikan satu hari nanti.. *even pernah terfikir kalo boleh nak meninggal kat Mekah*. Dunno why some of us yg sibuk nak migrate kat negara org puteh. Aren't u proud of this country???


Hari nih, we *mama, along, k.jaja and I* went to Zoo Negara.Dah lama hutang ngan mama nak pegi sana. So, pagi tadi, since kitorang xde plan nak pegi mana², Along tlah mensuggestkan utk kitorang pegi Zoo. Mok x join coz dia pegi Singapore. Apa daaa.. Merdeka sambut la kat sini. Neway, kitorang sampai sana pun dah tengahari. Punyer la ramai giler orang kat sana.. Nak masuk parking pun bleh jammed. Hmm... Biasa la kan.. Hari cuti... Dah puas round²... Kitorang pun balik. Tu pun sebab dah nak hujan. Aku rasa, kalo x pasal nak hujan tuh, sure sampai ke petang kat sana. Had our lunch kat Nasi Ayam Mencongkam. Then, from there, pegi umah Andak plak... Sekaligus, visiting nenek. Kat umah Andak, makan lagi... Then, before balik, makan gak lagi... Se'eh gila... Rasa cam nak meletup perut nih.

Now, aku dah penat + kenyang + ngantuk + berlengas... Lepas nih nak mandi.. Pas mandi nak trus tido.. Besok kena pegi keje coz Benny awal² lagi dah sound... Even some of them dah target, sure besok aku x datang.. Hehe... Wei, aku datang la!!!

No comments: