NuffnangX

Wednesday, August 02, 2006

Security 360 Workshop

Assalamualaikum...

For the past 2 days, aku involve ngan workshop. Kinda penat gak la coz this time Raveen and Tsha were not around. It was just me, Nazril, Siva and Dilla. Actually aku xde la excited sgt nak attend the workshop since it is held at the same stupid-xde-air hotel... Again... Hish.. In terms of food... Bleh la... Tapi dah boring ah... Asyik kat Marriott je... Lain kali pegi ah kat hotel lain plak... please.. Dah naik muak ah pegi sana. Ntah apa yg special sgt kat hotel tu yg diorang ni sibuk sgt nak pegi sana. Punya la banyak lagi hotel kat kl nih, Marriott KL gak yg jadi pilihan...

Tapi boring camner pun, aku still bersyukur coz xyah sibuk nak masuk opis. Pas tu, this is the time aku leh kuar lambat sket dari hari2 biasa.. Maklumla.. Dekat je ngan umah. From Sri Rampai ni nak sampai ke Marriot ni, xsampai setengah jam leh sampai.. Hahaha...

And today, aku dah kena masuk opis. Siap kena warn ngan my boss plak lagi smalam. "Nobody is allowed to take leave ya!!"... Coz ari ni ada briefing for the next workshop plak. Tapi nak dijadikan cerita, aku terbangun lambat plak ari nih... Hehe.. Kol 7.20am baru tersedar... Sudahnya, kol 9 baru aku sampai office. Seb baik la xkena 'fire' ngan dia. The whole day ari ni bz giler.. Nak update leeds, attend briefing, call clients... Pergh... Sedar2 dah kol 5.30... :)

I'm planning nak pegi holiday la skarang ni.. Tapi x tau nak kemana... Saya ingin berehat la....

No comments: