NuffnangX

Friday, September 15, 2006

GoodBye...

Assalamualaikum..

Hari ni aku balik lambat. or.. to be exact, kuar from office lambat. Kalo bleh claim OT, sure leh claim 3-4 jam.. Tapi malangnya, saya tidak dibenarkan utk claim OT. Nak tau sebab ape lambat? Lambat sebab kena prepare for this monday punya workshop. Nape siap lambat? Sebab org yg sepatutnya incharge for this, telah buat keje sambil lewa. Perrgghh... Angin je aku dari pagi.. The best part bila Benny kata kena stay back coz ada benda nak kena buat.. Lagi la aku berangin.. Sudahnya, kena la balik lambat.

and today is the last day for my colleague working in Global. He has tendered his resignation letter last Monday. Lepaih ni dia keje kat AmBank plak.. Better offer maa... Sedih gak... Coz lepas ni x cukup sorang la ahli Global. Tapi x pe.. Dah rezeki dia..To Nazril, all the best to you!


Hari ni jugak.. Kami di Global telah bersepakat utk pakai baju KnowledgeCom. Klakar giler.. And cam biasa la.. Bila dah camnih, sure la gila sakan nak bergambar.. Best giler la korang nih! Pantang tau ngan camera tuh... Never say never lah!!! We had fun actually today.. Sonok... Lagipun ari ni dah x keje sangat coz preparing for the workshop kan... So, banyak main2 la.. coz in terms of preparation, we did our part already. Tinggal tunggu part org lain je... So, berposing je la keje kitorang.. Tadi before balik, sempat lagi main game.. Patutnya ice-breaking game ni main masa pagi, tapi since kitorang ni ari ni more to main2 punya mood, so, kitorang main masa petang.. Klakar giler... Ketawa sampai kuar air mata...

Hari ini, saat ini, aku rasa penat giler.. So, skarang ni... Saya mau tido!! Nite...

No comments: