NuffnangX

Tuesday, September 05, 2006

Saya yg sakit

Assalamualaikum...

Ari nih aku MC. Not only today, but tomorrow also.. Sakit ape? Sakit mata! Actually smalam lagi dah sakit. Tapi pagi tadi paling menakutkan la... Aku xleh nak bukak mata aku. Sakit + merah + gatal + pedih. Me went to the clinic and the doctor said ada infection. So, dia kasi MC today and tomorrow. Kalo Thursday x ok, jumpa dia. Nanti dia kasi MC lagi. So, apa aku buat the whole day? Aku memerap dlm bilik even aku tinggal sorang kat umah nih. Tapi my room is the best place for me to rest. Lagipun, I need to sleep. Ubat yg doctor kasi tu seriously buat aku ngantuk...

Malam plak.. Perut aku meragam... Siang sakit mata.. Malam, perut meragam. Banyak pulak sakit lately nih.. Org kata, bila kita sakit, dosa² kecik kita terhapus kan? Alhamdulillah... Tuhan bagi aku sakit... Sekurang²nya.. Dosa² kecik aku terhapus..

No comments: