NuffnangX

Wednesday, November 22, 2006

Citer Angel...

Assalamualaikum....
Eh, hari ni aku rajin wat keje tau.. Pagi-pagi lagi aku dah sibuk call my clients just to remind them about the upcoming workshop... Rajin wooo... Sampai office pun punyer la awal... Slalunyer sampai awal 5-10 minit je... But today... Awal 35minit ok!!! Even I, myself susah nak caya... Hehe... Since dah sampai awal, aku pun lengah-lengah kan la masa ku... Bought something for "anak jagaan" ku.. Kasi kata-kata smangat sket... Since "anak jagaan" ku itu amat la bz skarang ini.... Before sumer org datang... Aku dah siap letak atas meja dia... Hehe... Kena sorok-sorok beb!!! X best kalo orang dapat tau... And.. Hari ni jugak, aku jadi posmen karat for 2 orang angels...
My angel plak.. punya la baik hati... Since game ni start, hari-hari aku dapat something from him/her. And everytime ada messenger datang bagi aku something, sure la budak-budak lain mengamuk coz diorang xdapat apa-apa pun frorm their angel lagi.. Kesian cabottt... Aku ingatkan ari ni xdapat apa-apa... Tapi lepas lunch tadi ada messenger datang bagi cute notebook yg ada gambar mickey mouse tuh.. And the best part was when the messenger tu cakap "Raz, ur angel suh tanya... What u want ah actually???" Haa... Tu dah kira pucuk dicita, ulam mendatang.. Kang aku mintak laptop baru or ipod or sekurang-kurangnya Dopod kang... Baru ko tau.. Haha... Ye la kan.. Suh aku mintak.. So, aku mintak la.. Jangan tak kasi plak.. Hehe.. Ala... aku bukannyer kisah pun apa dia bagi... Asalkan ikhlas cukup... Kan???

No comments: