NuffnangX

Friday, January 05, 2007

Ms. Shuwagha...

Assalamualaikum...

This is my Shuwagha.. And I love her ssooo much... Tapi skarang ni dia dah x suka duduk umah... Kalo balik umah pun kejap je... X sampai 5 minit.. Balik utk makan je.. Lepas tu sure dia kuar balik... hmm... Shuwagha ni dulu garang giler.. Pegang pun x bleh.. Ada baka kucing hutan kot.. Tapi skarang ni dah ok dah.. Boleh peluk².. Hehe... Dulu dia gemok.. Tapi skarang ni dah kurus dah.. Ye la.. Dah xnak duduk umah.. So.. Makan pun jarang².. Kalo dukung tu.. Terasa ringan je... Shuwagha ni kan.. Suka susahkan aku pagi²... Ye la.. Orang suh balik xnak... Orang tunggu lif.. Dia pun sama tunggu lif... Satu hal plak nak kena anta dia balik umah... Kena anta masuk dlm umah kalo x nanti dia ikut lagi.. Tu la keje aku pagi²..
Tapi kan.. Tak kisah la.. Dia garang ke... Dia ringan ke... Dia kurus ke... Dia x suka balik umah ke... Yang aku tau.. Kakak Sayang Shuwagha!! hehe...

1 comment:

nieys said...

hai..
selamat berkenalan.
selamat tahun baru..

semoga bahagia selalu dan gembira bersama kucing kesayangan itu.. :)