NuffnangX

Tuesday, February 13, 2007

One Bad Day

Assalamualaikum...

At this point of time... I feel so angry with myself... For putting other people on top of my priority list. Being Raz, I am always like this... Hati dan perasaan orang akan aku dulu kan... Hati perasaan sendiri... X pernah aku amik peduli... And what did I get in return? NOTHING!!! Bukan aku nak mengungkit, tapi aku rasa xde sape amik peduli apa aku rasa and... Aku rasa xde siapa buat aku mcm aku buat orang... Meletakkan aku on top of their priority list. I feel so sad... And I feel so stupid! on top of that senang aku kata, aku FRUST!!!

Serious... I dunno how to describe my feelings rite now... Marah.. Sedih.. Kecewa.. Menyesal.. Semua ada... Hari ni memang hari malang aku... Dari pagi sampai la skarang... Ada aje yg tak kena... Ada aje yg buat aku marah... Ada aje yg buat darah aku naik... Ada aje yg buat aku frust... And of course... Air mata xboleh dipisahkan dengan semua keadaan yg telah didescribekan... Coz I really hate to feel that way...

Most of you take me for granted. And being Raz... I always wanted to make everybody happy. I'm busy pleasing everyone. But did any of u think that I also want to be happy? Where are you when I need you the most? Where? That's all I want to know. All this while, aku rasa semua benda yg aku buat tu ikhlas.. Tapi entahlah... Tak tau mana silap aku.

Mungkin ada yg kata aku ni asyik nampak salah orang aje.. Mungkin aku ni overacting. Mungkin ada yang kata aku ni mengada... Sikit2 nak sensitif... Yes.. "Mungkin"... Tapi hati xkan sedih tak tentu pasal kan???

Today is a bad day for me. Aku akan ingat hari ini sebagaimana aku ingat hari2 gelap ku yang lain... Ya Allah... Kuat sungguh dugaan yg Kau beri.. Sesungguhnya hambaMu ini adalah insan yg lemah... Dan sesungguhnya... Aku bermohon padaMu Ya Allah... Tabahkan lah hati ini dalam menghadapi segala dugaan yg telah Engkau berikan... Amin...

No comments: