NuffnangX

Friday, February 09, 2007

Rest...

Assalamualaikum...

These few days were spent on my room only... Saya kena demam yg agak teruk... Sejak 2-3 hari ni demam... I can only bangun for mandi and pegi clinic semalam.. Then... The rest of the day was spent on my bed.. Tido... Not to forget, the day before.. Saya telah memengsankan diri dari balik keje sampai la ke hari berikutnya... Itupun bangun coz kena text Mr. SM and pegi clinic. Lepas tu.. Pengsan lagi... Tadi kononnya nak gagahkan diri pegi office.. Even dah tau badan ku ini, adalah sangat lemah... Tapi aku kan degil.. I thought bleh la ok sket bila dah jumpa kawan2... Skali pegi.. Dgn my sorethroat... I can only sit there... And tengok my team wat keje.. Tried to make calls but I think the clients pun xleh faham apa aku cakap.. Suara aku mcm radio rosak. Jap ada jap xde.. Bila ada suara, siap sekat2 lak... Sudahnya... Mintak permission from Mr. SM nak balik.. Coz xleh tahan.. Siap muntah lagi tu... Balik je.. Pengsan lagi..
Aku x tau apa dah jadi...

I know, Tuhan menghapuskan dosa2 kecik bila kita ditimpa penyakit... But looking at my condition I think, banyak sangat kot dosa aku buat... Apa2 pun.. Aku berterima kasih padaNya coz this is the time aku bleh rest without rasa bersalah.. ;)

No comments: