NuffnangX

Sunday, October 07, 2007

Hari Sangap

Assalamualaikum...

Ari ni keje cam biasa. Punya la 'bercinta' nak pegi keje. Smalam balik lambat from umah Acik, pas tu pagi tadi plak kena masuk keje kol 8. Adoi.. Macam ada gam kat mata aku. Tapi bila dah sampai office dah ok dah coz partner in crime pun ada sama. Yang paling best bila both of us x puasa today.

Today call x banyak so aku buat aktiviti bebas di samping aktiviti makan tanpa segan silu. Haha.. Siap bleh lunch makan chicken chop lak lagi. Serious aku trasa cam jahat. Tapi biar la. Dah aku lapar. Lagipun bukan nya ada org kat office. Most of them faham apsal aku makan. Other than makan, activity amik gamba sorang2.. Dah jadi habbit dari dulu suka dok amik gamba sendiri. Selain dari itu, aku dok siapkan puzzle ngan baca magazine. Punya la sangap today.




Tepat 4.45 aku trus logout. Haha.. Part tu mmg punctual. Maklum la ada date ngan Lovely Gurlfrens... I'll update pasal the date later kay... As for now, am gonna sleep dah. Nite people!!!

No comments: