NuffnangX

Thursday, February 14, 2008

Sudoku

Assalamualaikum...

Arrgghh... I'm so addicted to Sudoku. Makan sudoku, tido sudoku, smua sudoku. Even when I'm not doing it, the boxes and the numbers berlegar legar difikiranku... Aiiyooh!!!


My fav passtime

Pantang ada time, maka, saya akan bz. No matter la kat mana pun. Office, home, workshop, kedai makan, name it, asal ada masa, I'll sudoku. The sudoku book mmg sentiasa ada with me. Anyone yg pass by my workstation surely will tegur one. Antaranya "waah... u so free aaa" or "what? sudoku again ah?" or "get a life laa!" or "u and ur sudoku... please laa.." and more actually.... Tapi aku peduli apa kan? As long as i'm happy. Rite? Asal aku x kacau org, cukup ah tu... Hehe...

And disebabkan itu, ada gak la yg dah start nak cuba cuba bersudoku. Dah start tanya camner the game works... Where can get cheap sudoku book... And dah start nak share the sudoku book while waiting for the food to arrive.. hehe...

Yes!! Majulah Sudoku untuk negara!!!

No comments: