NuffnangX

Monday, June 16, 2008

Pics...

Assalamualaikum...






Everytime aku upset or stress or sakit hati ngan customer or in wateva bad condition, i'll make sure aku trus tengok these pictures... Trus sejuk hati... Dulu aku letak gamba ngan mama tu je...
Pas tu the other 2 pics.

I juz lurve the pics.. Especially the one in the frame. Coz it is so special and mmg slalu dpt attention lebih la... Soalan lazim bout that gamba: "ni beza brape tahun ni?" "kat tempat yg sama ke?" "mcmana u buat?"... And my answer will be "beza 18yrs, yes kat tpt yg sama depan umah Wan aku and Adobe is the answer". The other gamba is of course la Papa. Hati rasa berbunga2 tgk gamba tu... Iknow.. I miss him... And the last one is Aen - my twins kat office... Candid taken by Chia...

Tu la antara caranya aku nak ilangkan stress kat office slain my Sudoku... Owh, doesnt mean aku x letak gamba lain sebab x special... Tapi sebab kalo x letak kat my workstation, ada tempat lain lagi aku letak... Mana? In my heart la, mana lagi? :P

No comments: