NuffnangX

Friday, June 06, 2008

Problem.. Problem...

Assalamualaikum...

Sejak dua menjak ni... Asal petang je, sakit kpala. Asal nak masuk Maghrib je kepala aku sakit. Dunno why. Actually there're only two reasons y aku sakit kepala. It's either aku lapar or aku ngantuk. Both pun mcm ada kena mengena.

Nowadays tidur malam ku memang la x tentu. Last Wednesday for example, aku x tido langsung! Yes, langsung!! Then Khamis tu pun still x leh nak tido. Dah nak masuk kol 2.30 baru tido kot. Itu pun tido mcm x tido. Kejap2 bangun and kol 6 aku dah nak kena bangun. Bayangkan la... Mau nya tidak kepala aku ni x sakit? Rasa ting tong je. Biji mata rasa cam nak tersembul. Hey, bukan aku xmo tido, tapi masalahnya skarang aku x leh tido. Duh... Sampai bila la nak macam ni. Nak tunggu sampai mata aku jadi macam Panda? :)

Lapar pun satu hal. Skarang ni pun ikut suka aku je nak makan ke tak. Smalam I had my brunch at 2.30pm pas tu x makan pe langsung until my next meal which is today kol 6.30 ptg tadi. :) Oh, saya x diet ya! Biar la aku gemuk pun. Coz aku tau, the more i tried, makin montel jadi nya. Hehe...

Hmm.. Tengok la.. Tido x cukup, makan x tentu.. Patutnya bleh la kurus kan? Minta maap la ye... Nan ado!!!

Kat office plak...

Lately mcm banyak plak org resign. Last month ada 3 org. This month ada 2 org including my line manager. These few weeks gak the calls that i received punya la mcm hampeh. It's like keje ko adalah utk menjinakkan anjing yg garang. Call org nak ngamuk2. Tolonglah! And bila dah jinak ni plak, dah xmo ckp ngan org lain. Dok la cari kita ni gak. I dun mind actually coz I luv my job. And next week i need to attend the Web Training - something new tapi aku adalah amat interested.

Ermm.. Tu je kot. Nak try to sleep even mata aku x de rasa ngantuk langsung.

Owh lupa lak... Ye Abg Bear, saya dah update and thanks for reminding me :)

No comments: