NuffnangX

Sunday, September 14, 2008

14th Ramadhan : Dengki?

Assalamualaikum...

It's Sunday dan saya kene keje. Hahaha. Padan muka. :)

Tho aku still sakit, tapi kugagahkan jugak la diri ini utk pegi keje. Sampai je office trus bukak mail and when i browse thru my Inbox tetiba nampak this one email. From my new TM.

It's a complaint from another staff about me. Which i think sangat la x masuk akal. I juz dunno wat to say. This is not the first time dia cari pasal ngan aku. Apa yg dia x puas hati sangat ngan aku? Sket pun aku x kacau dia. Thank God, Jeslyn dtg late afternoon. Straight aku forward the mail to her and being a good manager, she immediately reply the mail to the new TM. Padan muka ko. The complaint is INVALID!!! Hahaha.... Bodoh, kalo dengki tu bgtau je la. Maybe dia x puas hati coz I've been selected to be one of the dedicated agents. And my case is special where I only have pure banking skill - no credit card skill. So there's an exception for me. Jadi dia kinda x puas hati. Bongok! Ko lapar sangat ke nak jadi dedicated agent wahai KING KONG ALBINO? Kalo lapar sangat, amik ah. Sket pun aku x peduli.

Owh, I was informed by other senior staff that she's like that. Busuk hati.

I think that's all la kot. X baik mengata orang. Eh, tapi dia bukan org la... Dia King Kong Albino. Hahaha...

Till then, assalamualaikum

No comments: