NuffnangX

Saturday, September 20, 2008

20th Ramadhan : Silent mode

Assalamualaikum...

Aku prefer to be in the silent mode today. Maybe sebab x ok secara keseluruhan. Berkurung dlm bilik bertemankan si Kakak, my bestfriend. Melayan kerenah dia yg sekejap nak bermanja and sekejap macam singa.

Tot of going out to meet someone pagi tadi. But lepas difikir balik, it's better for me to stay at home. Xmo makin melarat plak nanti. So, here i am, in the room. Ntah la. Mungkin hati ini still bersedih. Tapi aku xnak layankan sangat perasaan. Xmo melarat2.

I have to go now. Nak tolong mama apa patut lagipun I have to act normal when I'm with the family. Itu saya, Siti Radzlianda. Biar sedih mana skalipun, aku xmo family tau kesedihan aku. Till then, assalamualaikum.

1 comment:

Anonymous said...

well syg.. if u had follow ur instincts,bet ethg will b bck to normal again.he needed u badly so y not show him that u still care.u'll be appreciated and surely he will luv u even more.. Trust me.