NuffnangX

Wednesday, September 03, 2008

3rd Ramadhan : Degil Ke?

Assalamualaikum...

M still not feeling well. Rasa macam nak tercabut je idung ku ini. Tapi still nak menggagahkan diri pegi keje. Dah la keje petang. Balik nanti dah lambat. Yg paling 'best' kena buka puasa kat office. Makan meggi je la kot. Lagipun saya tidak ada selera nak makan yg best2...

Aku ni sepatutnya dok kat umah dan berehat. Tu yg diorang kata la... Siap hasut lagi tu.. "Cakap kat dia, xyah datang la... " - Nana told Aen. Tapi Cik Siti ni kan degil. Malas arr... Aku ni dah la brape hari cuti. Tetiba aku call kata nak MC plak. Duh, sah2 diorang ingat aku cari alasan. At least, bila aku pegi keje ari ni, diorang nampak sendiri aku ni tengah sakit. So, besok2 kalo nak MC pun org faham... Kan? Amacam, bleh terima x alasan mcm ni?

Ok la... Mau siap2 pegi keje. Till then, take good care of yourself and jangan notty2... Bye! Muahs!!!

No comments: