NuffnangX

Wednesday, July 01, 2009

Gadget

Assalamualaikum...

Lama dah tak beli gadget kan?Last skali membeli was my MP4 player kot (bleh kira gadget ke?) Now... Rasa macam nak membeli... But dunno which one. Bleh tolong decide kan tak?

Either...


or


Which one eh???

5 comments:

Anonymous said...

tepuk dada tnya selera...
pe yg nk sshnya...

indah said...

ha ah ... aku rasa hang tak yah beli dua dua ... tak pun hang simpan duit ... buat pegi umrah ker ...tak pun sedekah kat sapa sapa yang perlu .. tak pun gini lah ... hang beli dua dua .. lagi takyah pikir nak pilih.

rz said...

Anonymous: susah coz i want it both, badly.

indah: mmg nak sangat pegi umrah. tapi dengan siapa. kalau la saya bleh pegi sorang, saya dah pegi dah. nak beli dua dua tapi duit tak cukup. boleh beli kan satu?

indah said...

hahah .... boleh ...tapi takder lah camtu ... yang harga 5 ringgit boleh????

rz said...

indah: 5 hinggit? fon / camera mainan pun takleh dapat.... kalo tak dapat yang canggih cam tu, yang seangkatan dengannya pun boleh... hahaha...