NuffnangX

Tuesday, April 06, 2010

Jalan2 cari makan...

Assalamualaikum...

Saya suka bila dapat pegi jalan2... And without realising it, rupanya banyak gak la jalan2 these few weeks...

Hajat nak pegi Melaka tercapai. Tho it was just a day-trip only tapi saya puas hati. Coz dari beberapa bulan yg lepas saya sibuk cakap nak pegi cuti either ke Melaka or Penang. So, asal dapat jalan2 walaupun kejap, dah kira ok dah. See... Tak susah rite nak buat Siti Radz happy ;)


Week after that, saya berjaya buat suprise kat papa pulak. Baik punya suprise plan between my Darling Sis, Ibu and I. Sampai sanggup tak update apa2 status kat FB sebab xmo papa tau. Hehehe...


Dan hasil dari suprise itu, Papa bawa kami anak beranak *cuma anak-anak perempuan je yg terlibat* jalan-jalan ke Selatan tanahair.

Bunga2 yg saya "lukis" sewaktu Subuh - Masjid kat Pekan

Sila abaikan reflection kat cermin tu coz if tengok betul2 nampak kepala orang. Hehe... Pintu tempat saya duduk tu kena child-lock and adik saya bersungguh-sungguh takmo bukakkan pintu utk saya.

Breakfast kat Mersing.

Mersing

Pas tu jalan-jalan lagi sampai ke JB.


Saya bz memandu. Gambar2 diambil oleh adik kesayangan selaku co-pilot. Maafkan dia if gamba x berapa jelas.

Pas tu shopping sket-sket.

Us while waiting for Papa bershopping

Then lunch. We had mee rebus, otak-otak and not to forget rojak-singapore-pujaan-hati-ku. Hehe.

Sesi pemilihan

Makan sepuas2nya

Mee Jawa

Otak-otak & Rojak

Lepas lunch sambung lagi shopping sket then only we made our move menghala ke Rembau. Elok je drive tetiba sampai ke Nusajaya ke apa-jaya ntah. Pas tu gelabah kitorang dua beradik . Tak jadi papa tido. Hehe... Sila salahkan co-pilot ye. Hahaha...

Tea time kat Pagoh. Best gak tempat ni. Semua pun berkonsepkan herbs.


Teh Herba

Sambung lagi perjalanan and continue our tea time lagi kat Rembau.

And finally dinner kat Kajang. *xde gamba coz sudah penat + sakit kelapa + berlengas*. Hehehe...

Baru-baru ni... Jalan-jalan mengukur jalan lagi melawat kawasan. Hehe.


Seronok bila ada yg melayan kerenah Siti Radz yg suka berjalan. Terima kasih!

H A P P Y ! ! !

**Next, saya nak pegi jalan2 lagi. A short trip will do. Saya nak pegi Penang. Kuala Selangor pun cantik gak. Tapi kena tunggu saya dapat lense baru dulu.. Hehe ;)

*** Lupa lak... Next, saya nak pegi oversea. Hehehehe...

Balik je dari jalan2, terus jadi macamni... Hasil ke-bz-an kerja... ;)


Sekian terima kasih.

No comments: