NuffnangX

Wednesday, June 30, 2010

Saya anak Papa!

Assalamualaikum...


Semua orang tau how much I love my Papa. Semua orang tau he's my # 1 boyfriend. Bukan setakat # 1, tapi he'll be my lifetime boyfriend. :) Setakat hari ni, those yg pernah jadi my boyfriend, aware about this. They have to compete with this old man. And aku tak pernah rasa bersalah to let them down just because of my old man ;). Walaupun I know, ada yg sampai 'membenci' aku lepas tu. I guess, that's the price that I have to pay lah kot.

Walaupun he's my boyfriend, it doesn't mean kitorang tak pernah selisih faham. Nama pun boyfriend kan? Harus la ada selisih faham. Ada. Memang ada. And sampai mati aku akan ingat setiap satu kejadian dan kata2 sepanjang tempoh itu. Sakit. Sakit yg teramat sangat. Tapi lagi sakit bila I miss him and I feel like to hug him, but unfortunately, I can't. And that's why, janji terpaksa dimungkiri. Demi kasih sayang aku pada someone yg aku panggil Papa.



This father's day entry shouldn't be a sad and emo ones. So, to my one and only Papa, I love you with all my heart. Happy Father's Day!

*entry ini terpaksa di edit banyak kali coz everytime nak cerita, sure aku nangis. So I just cut it short... and that's the main reason knape entry ni delay...*

No comments: