NuffnangX

Wednesday, August 25, 2010

15th Ramadhan : Yes, it's already confirmed!

Assalamualaikum...

Cepatnya dah 15 hari kita puasa... :)

I had a discussion with Ms. Boss to discuss about the offer.
It's already confirmed. And diorang agree dengan my syarat.
Alhamdulillah. Hopefully ok lah.

Ada yg tanya whether I'm ready for the new task or not.
To be honest, in terms of work, ok kot. Ye la, nama pun keje. If tak tau, blajar. Tak sure, tanya. Kan? Tapi the new environment tu la yg macam masalah sket. Nak kena adapt. Alaa... Tak pe... Slowly la.

Aku malas nak fikir panjang². Takde pun aku list the pros and cons of this new task. Sebab aku nak fikir part yg best je.

Antaranya:
  • I have more time untuk shopping and benda² lain. I can easily pegi shopping even tengah2 minggu. Takyah la tunggu weekend.
  • Dah bleh pegi bank ikut suka. Takyah amek cuti.
  • Weekend aku 3 hari. Bleh balik Kuantan lama sket.

Above all, aku pegang pada satu je and benda ni la yang aku dok cakap pada diri sendiri bila agak² rasa tak sure. "Tuhan tu tau aku nak cari duit lebih... Now, Dia bagi aku 'jalan'..."

Sebab tu la aku agree.

Balik ni kalau tak jem, nak pegi KLCC. Nak ajak mama. Hopefully bleh sampai umah awal, fetch mama and off to KLCC. Mau tengok² je. Tak shopping pun... :)

Selamat berbuka!

No comments: