NuffnangX

Wednesday, August 11, 2010

1st Ramadhan

Assalamualaikum...


Selamat berpuasa to all. Sahur apa pagi tadi? Dah fikir nak makan apa ke buka nanti?


As for me, I'm not the Sahur type of person. Kalau tak sahur pun tak pe sebenarnya. Coz if bangun sahur nanti sure lepas tu sakit perut. Ye, aku tau, kena sahur. Sebab tu pagi tadi aku bangun gak. Tapi tak makan apa pun. Setakat minum my Maqui Juice and menghabiskan satu honey stick. Tu je menu sahur aku.

Pagi tadi mama dah tanya nak makan apa for Buka nanti. Aku tak kisah pun sebenarnya apa yg Mama nak masak. Seriously tak jadi hal la aku part makan² nih. Apa mama masak pun aku makan. Kecuali benda2 yg aku tak makan tu la. Petang ni harap2 boleh sampai rumah on time. Kalau tak, buka puasa dalam kreta la. Ye la kan, time bulan puasa ni, jalan jem luar biasa. Kat dalam kreta aku ada gula2, so if tak sempat sampai rumah, makan je la gula2 tu dulu.


Ok lah. Tu je. Bye.


**nanti² aku update lagi kalo aku rajin.

No comments: