NuffnangX

Monday, August 30, 2010

20th Ramadhan : Uish.. Cepatnye la kan...

Assalamualaikum...


Cepat je dah 20 hari kita puasa. Cepat kan?


Tadi dapat surat dari Pusat Zakat. Ala yang half year punya penyata tu... Lama dah kot baru nak sampai kat aku ni. Penyata tu bulan June punya. Ni dah nak masuk September baru sampai kat aku. Mana taknya... Diorang anta pegi Shell House dekat Damansara tu. Nasib la diorang ingat nak forwardkan kat aku kat Cyber nih. Masa keje kat previous company, x penah dapat pun penyata ni...

Hari ni konon nak follow up ngan user. Tapi hanya berjaya follow up thru mail je. Orang2 kat UK cuti la ari ni. Diorang ada Summer Bank Holiday ke apa ntah. Tak kisah la. Asal tak kacau aku. :D Kat office ni pun agak lengang je nih. Ramai yg cuti. Ms. Boss pun xde. Cuti panjang. Tapi takleh nak happy² sangat coz boss kepada Ms. Boss and boss kepada Ms. Boss punya boss datang keje plak ari nih. Haih, korang ni x reti nak duduk umah ke? Sibuk je datang opis!

Mama demam kat umah tu. Tadi dia pegi clinic, BP dia naik. Semalam dok bersin2... She's now resting at home. Aku ni pulak tak tau sempat balik buka kat umah ke tak. Haih... Kan ke senang kalo umah sebelah office ni je... Takpe la. If tak sempat, aku tapau je la apa2 for her later. *macam la aku masak pun kalo sempat sampai umah awal.. hahaha...

Oklah. Mau meneruskan lakonan *konon tengah keje bersungguh*... Bye!

**selamat berbuka!

No comments: