NuffnangX

Friday, August 06, 2010

Minyak Yu Yee Cap Limau

Assalamualaikum...

Yu Yee Oil Cap Limau


Salah satu benda wajib yg mesti ada dalam my handbag adalah minyak angin. Tak kira la handbag besar yg aku guna everyday tu or my sling bag yg aku guna kadang2 tu.

Before ni aku selalu bawak tiger balm. Senang. And it always remind me of arwah nenek. Pastu masa papa sakit ari tu, aku tinggalkan that tiger balm kat umah Kuantan. Pastu ingat nak beli baru tp asyik lupa. Then, that someone gave me this Yu Yee oil. Suka bau dia. Mcm bau baby. Coz kan kalau baby kena sapu minyak ni kat perut supaya tak masuk angin. Tapi aku xde la sapu kat perut sangat pun. Perut aku ni memang sentiasa byk angin. Kalau sakit sangat je la sapu kat perut. Tapi minyak ni sangat berguna. Kecik and sangat effective. Time2 sakit kepala, sapu je kat tengkuk. Then terus rasa sejuk. Pastu terus lega. :)

Ok lah tu je. Hehe. Babai!

*aku tinggal sensorang je kat opis ni. Budak2 ni dah balik, tinggalkan aku. Diorang masuk awal tadi. Aku masuk mcm biasa. Padan muka. :p


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: