NuffnangX

Thursday, August 12, 2010

Hantu BlackBerry

Assalamualaikum...



I'm playing around with this new application in my phone. Macam best je even x brape user friendly. Tapi ok la utk buang masa. Hahaha. Nanti² aku buat lagi gamba lain. :)

Sbenarnya blackberry kesayangan dah start meragam. "Gila" to be exact. Ari tu tgh aku makan ngan mama ngan mok, tetiba kuar bunyi Zikir Ustaz Badrul Amin. Aku tak on player pun. Pastu lagi satu yg aku perasan, tiap kali kalau aku terbangun tgh2 malam, bila aku check fon, sure fon aku dah restart dgn sendirinya. Tetiba dah dekat screen yg kena masuk PIN # tu... Tu belum campur ngan tetiba je takde network. Yang peliknya network bar tu penuh, tp bila org call trus masuk v.mail. Tapi kengkadang tu ngan network bar tu trus ilang. Kat tgh2 town pun takde line. Ngeng..

Aku rasa fon ni ada hantu la. Tapi hantu baik kot. Sebab 'dia' on player pun pasang zikir. Hehe... Slagi boleh sabar, sabar la ye. Lgpun skarang ni, sejak streamyx buat hal, phone ni kena jadi modem. So, ianya adalah sangat penting. Jadi dgn itu, encik hantu, sila jangan melebih2 ya. Menggila sikit2 je boleh.

Dan kepada orang berkenaan, sila ambil perhatian terhadap isu yg berbangkit ni ya. :p

Sekian.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: