NuffnangX

Tuesday, August 10, 2010

Silent Mode

Assalamualaikum...


Hari ni macam rajin pulak nak update banyak² kali. Bukan rajin... Tapi.... Tapi? Tapi sebab nak bercerita. Lupa ke? Aku rasa macam nak bercerita, tapi aku still tak jumpa lagi "telinga" yang nak mendengar. Errrm... Ada sebenarnya, tapi takpe la. I prefer bercerita ngan my blog.

These few days aku rasa macam.... errm... Dunno how to describe it. Ntah la. Tapi senang cerita, rasa macam tak best. Aku rasa annoyed ngan semua benda. Semua benda pun macam tak kena. Errr... Bukan semua benda kot. Tapi semua orang. I know tak baik cam tu. Tapi entah la. If kena gaya, I'll be ok. Tapi if ada benda yg aku tak berkenan tu, memang harap maaf lah. Aku tak mengamuk tak tentu pasal. Sebaliknya aku akan terus senyap. That is so Siti Radz kan?

Masuk office smalam dapat tau about something. Terus down the whole day. Owh, before datang office pun dah a bit down dah sebenarnya. Upset sampai orang tu panggil pun aku buat bodoh je. Malas. Malas nak communicate. Nanti gaduh. Might as well aku senyap. Baik aku blah cam tu je. Biar aku nangis dalam kereta utk lepaskan marah aku. Pastu masuk office, ada lak offer yg ntah-aku-pun-tak-tau-nak-happy-atau-tak. Aku malas nak fikir. Biar lah. Aku terima je apa pun. Kena fikir part yg positif. Kan? Ada lagi benda tak best petang tu. Tapi tak pe la. Tak yah citer la. It's not for you to know.

And this morning... Aku bangun tido coz mainan tido yg menyakitkan hati. When I said "menyakitkan hati", it means sangat menyakitkan hati. Walaupun this time I know ianya adalah mainan tido (coz dah pukul 7 a.m pun masa tu), but still, aku rasa sakit hati sampai macam dah xnak jumpa ngan orang yg ada dalam mimpi bodoh tu. Haih!!!

I hate this feelings and I'm trying hard to be ok. Pretending might be the correct word. And it's killing me from inside. Don't ask me why. Coz I myself am not sure the cause to this feelings. To those who noticed, thanks for your concern. Please, please ignore me for the time being. I just need my own space now.

Nak kata mood swing sebab nak period, period baru je abes kot. Haih. Nyampah la!

No comments: