NuffnangX

Friday, September 17, 2010

Kisah Siti Radz dan KFC

Assalamualaikum...

Sejak dari puasa terasa nak makan KFC... Tapi ye lah. Time puasa takde siapa nak layan aku makan fast food. Orang semua buka puasa nak makan nasi. And everytime aku nak singgah beli kat Cyberjaya nih sure takde parking. Maka.. Hasrat nak makan KFC tu berkubur macam tu je. Pastu bila dah raya and dah start keje, rasa teringin balik. Rabu ari tu konon nak singgah tapau, tapi duit dlm purse ada 20 hengget je. Kang kalau beli KFC abes la duit. *kes malas nk withdraw duit*. So, lupakan saja hasrat nk makan KFC tu.

Akan tetapi smalam berjaya menghasut Aimi utk makan KFC gak. Haha. Tak sedar diri dlm purse still ada 20 hengget je. Takpe. Asalkan dapat. Hehe. So we went to KFC Cyberjaya for lunch. Hah, puas hati den! Ptg lepas keje, skali lagi makan KFC. Singgah kat Sri Serdang lak. Ada org tu pulak terasa nak makan KFC stelah menengok gamba yg aku MMS masa lunch tu. Hahaha... Misi berjaya. Aku? Sikit pun tak muak walau makan KFC dua kali dalam tempoh 7 jam. Told u, aku adalah pemakan ayam yang tegar. Hahaha...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: