NuffnangX

Thursday, October 21, 2010

B.R.E.A.K

Assalamualaikum...

I need a break. Badly!
Break from semua orang...
Nak spend time sorang2.
Ye, aku tau, tak boleh pegi sorang2.
Tapi kena jugak bagi aku pergi.

Sebab...
Sebab aku dah start rimas.
Start rasa tak selesa.
Semua benda pun macam tak kena.
Semua pun buat aku terasa.
Nowadays dah banyak senyap dari senyum2, ketawa2, mesra2...
Kalau ada pun, setakat mengaburi mata orang.
I don't want that.
I don't want to hide behind this poker-face mask anymore.
Aku dok simpan semua dalam hati. Pendam everything.
I think, anytime je ni aku boleh jadi gila. Hahahahaha...
Hah, tengok, dah gila dah sikit...

Please please please... Let me go...
Bagi aku ruang untuk bernafas...
Please...

*Rasanya Mr. 2609 pun dah tak larat nak jadi ubat penenang cum punching bag aku. Silap² kang, dia punch aku plak nanti! *

No comments: