NuffnangX

Friday, November 19, 2010

Macam ada gam kat mata nih... ZZzzzzZZZzzZz

Assalamualaikum...

Aku tengah ngantuk giler nih. Ngantuk tahap takleh bukak mata langsung. Lagi pulak kipas kecik ni dok mengadap muka aku, lagi la kuyu je mata ni. Adoi la... Ni baru kol brape ko nak ngantuk. And tak sepatutnya ko ngantuk time2 skarang ni Siti Radz.
Nak ngantuk, siang nanti. Ni time siang nanti, sikit ngantuk pun tidak. Kalau diikutkan, aku rasa macam dah cukup je tido ari ni. Haih... Tahan je la ye wahai mata ku...

Ini adalah semalam masa pegi supper. Smalam perut meragam. Apa je yg masuk, kuar balik. Be it makanan ataupun minuman. Penat. So semalam kena paksa minum teh o kosong yg pekat. Hoih, payau! Tak cukup ngan tu, ada air kelapa skali. Tapi.. Semua tak best. Fresh oren dia gak yg aku nak. Sebab? Dua2 air yg dia order untuk aku tu tak sejuk. Payah betul nak masuk tekak aku. Hahaha...

Ok lah. Nak merayau jap. Ngantuk tahap dewa ni bahaya. Kang aku sakit kepala lak. Ubat dah la tak bawak. Oleh itu, sila cari alternatif lain. Sila pegi kacau orang. Hahahaha... ;)

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: