NuffnangX

Thursday, November 11, 2010

Kalau nak menghabiskan duit...

Assalamualaikum...

"hari ni masak apa?"

Itu merupakan soalan rutin Mr. 2609 skarang.
Sebab kalau aku masak, means aku akan pegi keje dgn keadaan kenyang or aku akan bwk bekal.
Kalau tak... Either aku singgah mana2 or dia kena anta makanan.
Part aku menyinggah tu yg x best sbb being me, bukannya aku tapau makanan je, benda lain pun aku beli. Nak2 kalau ada duit kan. Hahaha..
Nanti tanpa rasa bersalah, aku pegi cerita kat dia diikuti dgn respond yg berbunyi "mak ai.. Shopping lagi?". Hehehe.
Ye, saya suka shopping.
Dan disebabkan itu, few credit cards of mine, dia amik and simpan.
Sebab dia kata "awak belanja tak ingat2". ;)
Yang tinggal skarang just card utk isi minyak and card emergency. Yg lain, smua dlm wallet dia.
Told u, he's my personal banker gak kan?
Tapi.. Takde card, cash kan ada. :p
Tak dpt beli barang mahal, yg murah and kecik2 pun jadi.
Asalkan beli.
Kalau nak menghabiskan duit kaaaannn!

Ok lah.
Mau siap.
Hari ni tak masak, so kena cari makanan.
Tak kira, hari ni nk tapau starbucks gak. :)

P/s: dia kata bagus gak aku keje malam sbb ada inisiatif nk masak. Tangan pun dah kasar. Kalau x, lembut, nampak sgt x buat keje rumah. Hehehe..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: