NuffnangX

Friday, November 05, 2010

Misi Bantuan Makanan :)

Assalamualaikum...

Hari ni tak bawak bekal.
Sebab petang tadi dalam kol 4 lebih camtu aku dah makan.
Konon boleh tahan la kan.
Tapi tengah² buat keje tu dah terasa lapar.
Huhuhu. Apa nak makan?
Dalam drawer aku ada la maggi.
Tapi rasa macam takmo makan maggi.
Hmm...
Tetiba teringat offer Encik 2609 semalam..
So, I SMSed him.
Cakap "Lapar... Boleh tolong hantarkan makanan tak?"
Aku takde la mengharap pun since ptg tu dia kata dia rasa macam nak demam...
Tetiba dia reply "Ok. Nak makan apa?" "What time?"
Hehehehe.... Best kan?
Maka, order pun dibuat.

Sementara bantuan makanan tiba, aku minum air sampai kembung perut.
Dah la penakut, asyik la nak pegi toilet.
Tapi sebab malam masih awal, gagah la jugak pegi sorang².
Agak² time takut tu, aku sumbat telinga dengan earphone dengar lagu kuat². Hahaha...

Around kol 12, bantuan makanan tiba.
Ye, memang lambat. Sebab aku cakap ngan dia, aku tak kisah dia nak anta kol brape.
Tapi kalau nak teman aku makan, datang kol 12.

Sekarang, mata ada sedikit mengantuk.
Malam ni kat office ni tak ramai.
Ada yg cuti Deepavali.
Pastu request pun tak brape "meriah".
So, sempat la jugak aku nak ngantuk.
Tapi takde la sampai tido.
Rasa kelat je la mata ni. But still boleh bertahan. ;)

Ok lah.
Nak pegi toilet lagi skali. Haih.
Tak brani pegi sorang2.
Kena ajak Kak Zeeta temankan gak nih.

Till then, Happy Deepavali uols!

*berjaya tak singgah mana² before datang keje tadi. Walaupun dah terasa² Caramel Frappucino kat tekak aku saat nak kuar umah...*

No comments: