NuffnangX

Wednesday, November 03, 2010

Tora eh, Siti Radz datang lagi...

Assalamualaikum...

Hi people! I'm back!
Hehehe.... Nampak sangat la bosan kan?
Maunya tak bosan.
Aku sensorang je kat sini.
Orang lain kat tempat lain.
I mean, kat area aku nih, aku sensorang je.

Nasib la ada je keje nak buat.
Well... Itu adalah main reason nape aku keje malam ni pun kan.
Sebab workload adalah banyak. So diorang perlukan someone utk cover nightshift.
System adalah sedikit slow pada masa skarang.
So, nak run report pun agak bercinta.
So, masa digunakan untuk update blog. :)

Diorang ni lepas sorang... sorang tanya aku tak ngantuk ke.
Tadi before my teammate nak balik pun, dia tanya soalan sama.
Well, kalau kat umah pun aku boleh je bertahan sampai pagi.
I mean, kalau aku ngadap laptop la.
Kalau tengok tv, lama dah aku hanyut.
Lagi satu, kalau dah lepas time tido aku, insyaallah mata aku segar.
Encik 2609 pun sama tak lepaskan peluang bertanya soalan yang sama.
Uissh... Risau gak semua orang ek kalau² aku ngantuk.
Baguslah. Ada gak yg concern. :)

Ok lah. Saya mau meneruskan kerja. Report sudah siap.
Till then, daaaa.... :)

No comments: