NuffnangX

Sunday, November 07, 2010

Ya, aku lah si penakut itu!

Assalamualaikum...

Tengok ni...

Tengok apa adik aku cakap...

Yerp, memang tidak dinafikan, aku ni memang penakut. Super duper penakut. Even dalam kawasan rumah sendiri pun takut.

Aku takut gelap. Orang lain tido kena tutup lampu kan? Aku pulak kena ada lampu. Tapi kalau tido ramai2 takpe kot. Tapi takleh la nak gelap gelita. At least kena ada cahaya sikit. Sebab aku ni jenis yang bukan boleh tido straight sampai pagi. Sure in between tu aku mesti terbangun. So, lampu itu penting. Ada sebab kenapa aku takut gelap. Tapi tak pe la. Takyah la citer. Setakat ni, Mr. 2609 sorang je yang tau kenapa. And he's the only person yg tau knape aku kinda gerun sket ngan orang lelaki yg ada banyak bulu tangan. Kenapa dia je yg tau? Sebab dia juga adalah penyimpan mohor besar kerajaan Siti Radz. Hehehe...

Selain dari tu, tak bermakna la aku ni berani bila keadaan terang benderang. If siang, I'll be fine. Ada dua situasi yg buat aku takut. Satu, bila aku dalam rumah, and kat luar tu gelap. Memang la aku takut. Sebab aku tak tau apa ada kat luar tu. Second, keadaan tu terang, tapi sunyi senyap.. Maksudnya aku sorang2 je kat situ. Macam keadaan kat office aku la time malam2. Sebab tu la aku takut nak pegi toilet sorang2. Bukan stakat toilet, pegi pantry pun takut. Hahaha... Giler penakut la kan?

Err... Itu je la dulu kot kalau nak citer pasal aku ni penakot... Hehehe....

* takut setiap keputusan yg dibuat akan membuat orang sekeliling berkecil hati. Sebab tu aku still macam ni...

No comments: