NuffnangX

Monday, December 13, 2010

Saya lah budak nakal itew!!!

Assalmualaikum...

Korang dah bayar saman? Aku sebenarnya kan, malas nak check sebab memang dah tau ada banyak. Tapi since bebudak secluster aku semua dok sibuk check, so, aku pun check gak. Dan seperti yg dijangka, aku ada 11 saman! Hah, amek!!!

Lepas kira brape total amount after discount, I texted Mr. 2609.

"Saya check saman. Ada 11 saman. Lepas discount, total RM xxx. ;)"

Nak tau apa dia reply? "Budak nakal. . Saman sampai 11".

Tu je dia reply? BUDAK NAKAL? Tu je??? Ingatkan dia nak membebel ke apa. Tapi itu je yg dia reply. Hehehe...

Alahai... Serious, dalam pada muka awak yg garang tu.... Serious... Awak comel!!! Mu tau dok?

*i've been trying to pay the summons online, but it seems like the portal's server is busy. Besok je la aku try lagi. Huhuhu... No more shopping and no more speeding after this, Siti Radz!!!

No comments: