NuffnangX

Saturday, January 01, 2011

Pepper Spray punya cerita

Assalamualaikum...

Tiap2 kali kalau jumpa Mr. 2609, and datang asing2, kalo nak balik, dia akan anta sampai kat pintu kreta. Tak kira la kreta juz sbelah menyebelah atau satu kat sini and the other one kat sana. Mesti, ya, mesti anta sampai kat pintu kreta. Takde maknanya masing2 terus masuk kreta masing2. Dan tidak lupa update bila dh sampai rumah. Pastu kalau dia amik kat rumah, bila time anta balik, dia akan drop and tunggu sampai aku masuk lift. Pastu dh masuk rumah, kena bgtau. Ye la, nk suh parking, teman sampai dpn pintu mmg susah. Parking kt umh aku dah la azab. And err... Memikirkan kreta dia... Tak pe la. So, xpe. Juz tunggu sampai masuk lift je. Then, kalau time keje malam, and dia dtg amik aku pegi supper, bila time anta, dia drop kat bus stop and tunggu aku jalan terkedek2 sampai aku masuk lobby.

Kena macam tu. Sebab? Bukan sebab mengada2. Tapi sebab aku ni penakut and rumah aku kan byk nau org sakai.. Jadi, sebab tu kena macam tu.

Pastu ari tu dia bagi menda alah ni. Pepper spray. Bagi dua. Satu aku punya, satu lg bagi mama. Masa mula dapat benda ni, gatal je tgn aku nak cuba try test. Nak je aku try sembur kt kucing aku. Tp awal2 lagi dia dh remind "jgn sembur kt kucing awak. Nanti diorang buta. Kalau nk try, pegi spray org gila dpn umah awak tu". Hehehe. Tapi tak la. Takde la aku buat keje mencederakan org kan. Takpe. Nanti2 aku cari mangsa. Muahahaha..

So now, kalau tak anta sampai pintu kreta pun, dia just tengok je dari jauh. Ye la. Kan dah ada "pistol". Ari tu aku pegi bank. Then officer tu tegur, "amboi, ada pepper spray. Xde yg besar ke?". Ooo nak main2 ye. Terus je aku ckp, "takde, ni standard kot. Nak try? Meh sini I try kat u. Tak cuba lg nih". Tau takut bila aku ckp mcm tu. Terus mamat tu blah. Sure dia ingat aku psycho. Hahaha...

Ok lah. Tu je nk cerita. Siapa nk beli bgtau aku ye. Tak mahal. RM 25 je satu. Kalau beli banyak ada discount..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


No comments: