NuffnangX

Tuesday, January 11, 2011

Kau ni dah kenapa?

Assalamualaikum,

Seriously aku rasa aku ni memang takleh pegi beli barang la. Mesti. Ya, MESTI aku akan end up ngan benda² lain gak. Tadi before pegi keje aku pegi Wangsa Walk. Tujuan asal aku konon nak pegi beli biskut gula aku. Sebab aku tau aku ni akan beli macam² kan... aku pun kuar umah, cukup² time je untuk beli biskut and tapau makanan untuk bawak pegi keje. Akan tetapi... Dalam masa setengah jam, aku tetap berjaya mengarut kat dalam Cold Storage tu. Elok² patut bayar RM 4.39 untuk biskut tu, end up aku kena bayar RM 48.10. Itupun, masa nak bayar, ada few items yg aku letak balik. Tengok la. Boleh beli 10 bungkus biskut gula cap Ping Pong kan?

Apa la nak jadi ngan kau ni Siti Radz? *sigh*

Cap Ping Pong je yg boleh. Lain², x suka!

2 bag? Lalalalala...

Banyak kan?

P/s: Tak suka makan roti. Tapi suka makan biskut. ;)


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Cikgu Tie said...

jom ikut cikgu tie makan puding koktail

Siti Radz said...

jom! nak ikut! :)