NuffnangX

Tuesday, January 04, 2011

Tak Nak!

Assalamualaikum...

Sakit kepala aku ni makin menjadi. I don't think its the migraine. Ari tu aku check masa sakit mata tu, doctor kata BP aku tinggi. So dia bagi aku ubat darah tinggi. Kena makan tiap2 pagi. Dia kata, the ubat should reduce the pain. But the problem now is, sakit kepala aku still tak kurang. Katakanla aku makan ubat tu pagi. Sakit tu still ada tapi tahap mild je la. Masuk petang menghala ke malam, dah start sakit sampai ke tengkuk. And nak tak nak kena cari panadol. This is so not Siti Radz. Aku tak suka terlalu bergantung pada ubat. Makan ubat bila dah sampai tahap tak leh tahan je. And now, segala mak nenek ubat kena sentiasa ada ngan aku. Bila aku sakit, I can easily get cranky. I dislike that!

Told Mr. 2609 about it. Dia marah. Dia kata aku banyak fikir. Hati aku tak tenteram. So bila hati tak senang, otak tak relax. That's why sakit kepala. And that's why BP aku naik. Smalam nak diheretnya aku pegi hospital. Dia kata dah terlampau lama sakit ni. I should rest. Sebab tu dia nak anta aku pegi hospital. Coz bila aku kat rumah, aku banyak fikir. Kalau kat hospital... Doctor tau nak buat mcmana. Kot2 doctor bagi ubat penenang ke apa kan. Haih. Aku takmo. Biar lah. Biar la sakit ni hilang dengan sendiri.

Besok2 kalau korang dengar aku masuk hospital, korang tau la keje siapa coz I am not going to serah diri kat hospital. No. Never!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: