NuffnangX

Wednesday, February 16, 2011

Fear Factor

Masa pegi KB ari tu, aku prasan most of the kedai makan kat sana ada menu belut. Sup belut, paprik belut, belut masak pedas, macam2 la..

Dannn...

Aku telah menyahut cabaran utk makan mende alah ni. Mana boleh, org lain makan, kite tengok je kan?
Maka, adegan fear factor pun bermula.
Menengok rupa dia je dah buat tekak aku kembang. Haih..
Mcm ular yg dipotong kecik2.
Rasa dia?
Sup belut mmg xboleh diterima langsung. The taste is very the pelik one.. Kembang tekak hoih!
Yang lg satu tu, belut masak pedas, boleh diterima la jugak coz dia goreng dulu kan, so kurang la sikit "rasa" dia.. Hehe
Stakat tu je la yg aku boleh terima. Lepas tu, org nk makan belut, makan la. Aku order ikan lain. Hahaha..

Lepas ni dah boleh bgtau org "aku penah makan belut.."
Eeyy.. Aku pun xleh pcaya aku makan weih.
Rasa mcm makan ular je..
*tetiba kembang tekak aku*


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: