NuffnangX

Monday, March 28, 2011

Karaoke!

Hari sabtu yg lepas adalah hari bergembira bersama keluarga. Eh, jap. Tiap2 weekend pun mcm tu. Well... Memang weekend adalah wajib untuk family.

Ari tu aku ada ckp pasal dh lama x karaoke ngan family kan?
So ari sabtu lepas kitorang pegi la "melawat" red box kat sogo tu.
Ambik package yg ada skali ngan makan2 tu.
Ye la, takkan nak nyanyi je. Harus lah ada upacara mengisi perut sekali kan?
So nyanyi la sepuas2 hati sampai sakit anak tekak aku.
Takpe. Asalkan puas.

Aku suka aktiviti mcm ni.
Sambil2 tu bergosip. Hahaha..
Ye, saya suka bergosip ngan adik beradik saya. :)
Aktiviti kekeluargaan macam ni sekurang2nya boleh buat aku lupa kat sakit dalam hati.

I love my family!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: