NuffnangX

Friday, April 01, 2011

Mood kurang baik sket

Hari ni seriously mood kurang baik.

Aku ada soalan.
Kenapa ek?
Kalau kita ni jenis yang "tak kisah" sure ada je pihak2 yang akan ambik kesempatan.
Orang selalu ingat, kita tak kisah sebab selama ni kita biarkan je.
Orang2 tu lupa ke, kita pun ada hati perasaan. Reti rasa marah. Reti rasa tak puas hati.
Jangan la sebab selama ni aku diamkan, ko ingat aku tak kisah.
Ye, mungkin la aku tak kisah.
Tapi considerate la sikit der! Jangan sampai melampau2.

Haih. Geram lah!

Tapi tu la...
Macam biasa, rasa marah, bengang, tak puas hati tu aku simpan je la dalam hati.
Malas la nak ngamuk. 
Bising2 pun tak de guna.
Orang tak kisah.
Bye!

For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness.  ~Author Unknown

I don't want to lose my happiness just because of this stupid thing. Till then, gudnite and enjoy your weekend!

No comments: