NuffnangX

Friday, April 15, 2011

Phone Bertuah

Ini adalah keadaan phone bertuah saya.


Sekali tengok macam xde apa2 pun

Nampak apa2 tak?
Errmm... Tak brape nak nampak kan? Ok, kita tunggu kejap. Biar screen dia gelap.

Cantik tak?

Dekat sikit...

Calar... Retak... Sama macam hati saya. 

Mood masih sama. 
Masih dengar lagu yg sama. 

Sekian, terima kasih. 



8 comments:

Suara Kalbu said...

Alamak ....Blackberry plak tu

Sabar ya...

ctmarqonah said...

Awat??? Pasai pa??? sayangnyaaaaa....

Siti Radz said...

SK: Huhuhu... Sedih nengok rupa dia jadi cam tu... :(

Ct: Phone tu jatuh... :(

LaDy ^ TiNa said...

tulah ko ganaz sangat....calar balar jadiknyer.kalau aku nanges siot...sob sob sob tp aku tahu ko kental (masih ingat dgn ayat nih ker) yer kental....

Siti Radz said...

Dulu... K.E.N.T.A.L :Þ
Now... C.E.N.G.E.N.G!

jomsantaisekejap said...

usahlah bersedis Siti...nnt adik beradik berry akan datang menolong..
Adiknya blueberry, sepupunya rasberry, pak ciknya strawberry, jiran sebelah rumah pun ada berry's ...

ctmarqonah said...

Jgn sedey2 k... Ada duit, bli yg bru.. Hohohoho.....

Siti Radz said...

Encik Santai: Pandainye dia buat lawak skarang ni. Dah ada improvement. :)

Ct: Harap2nye mcm tu la... :)