NuffnangX

Monday, May 23, 2011

I Stalk Your Profile

Penyakit takleh tido melanda.
Tadi sebenarnya dah nak tido masa kol 1 tadi.
Sebab kepala aku sakit gila macam nak pecah. :(
Off laptop, letak kat tepi bantal, off lampu bagai.
Tinggal lampu kecik je. *ye, saya adalah tidak boleh tido dalam keadaan gelap. Takut*
Puas la pusing kiri kanan, tapi memang takleh tido.
Kepala makin sakit seriously macam nak hantuk kat dinding... Huhuhu... Siap meleleh2 air mata :(

So, since dah takleh tido, and aku takmo layan sakit kepala, aku on balik the laptop.
Walaupun aku tau itu hanya akan menambahkan sakit di kepala.
Sebab duduk dalam gelap and on laptop, adalah tidak bagus untuk orang migraine macam aku.
Cahaya itu adalah sangat terang! Makin berdenyut2.. Tapi lantak lah. Dan spek saya adalah tertinggal dalam kereta.

Tengah blogwalking, terjumpa ini!


Suka!

Dulu2 ada la jugak stalk profile orang kan...
Tapi tu dulu dulu dulu dulu dulu punya cerita.
Skarang ni takde dah.
Kang aku stalk kang, aku gak yg sakit hati.
So, now, instead of stalking that particular person's profile, aku send message je terus. 
Kan senang cam tu. 

Ok lah. Nak kacau budak2 yang 9 ekor tu tido kat luar lak.
Sorry la kucing2 ku, akak kau takleh tido nih. 
So, kacau korang la kejap. 
Nak amik Panda, bawak masuk bilik. 
;)


No comments: