NuffnangX

Friday, July 22, 2011

Fantastic Friday

Berikutan dari kes ngilu/sakit/tak selesa tu, aku terus sakit. Demam dari Sunday meleret2 untuk few days. My hands were trembling badly so the doctor at the clinic referred me to the hospital for further checkup. Alhamdulillah nothing serious. Medicines given and appointment made for the next check up in another 2 weeks.

I had a new disease. There are few red spots on my right hand and at my back as well. Itchy and painful. "Virus infection" as described by the doctor. Fine. Aku terima. Redha je la. This is how it looks like.
Ada biji sagu kat dalam tu :(
These are the meds given to cure the pain.

Some of the meds. Not including those should be taken at night and my supplements. 10 altogether. *sigh*

Well, this is life. Bahagian masing2. Kan?

Jarang sakit yang teruk2 macam ni. Sekali sakit, hah, sila terima!
Ada hikmah di sebalik apa yang jadi. Betul kan?
Alah, bukannya serious sangat pun. Demam panas and skin problem je. 
Dalam aku rasa macam tak de orang sayangkan aku, Tuhan buktikan aku salah. Alhamdulillah, aku ada parents yang sayangkan aku. Adik beradik yang mengambil berat dan rakan2 yang prihatin. Tak lupa juga, my Guardian Angel yang sentiasa sabar melayan kerenah.
I'm blessed.

Owh, on top of the meds shown above, I have this, as my ubat too!

Oh, manisnya kurma ubat ini ;)
Alhamdulillah. Once again, I'm blessed. Thank You Allah.

*Walaupun sakit kali ini ada kemungkinan disebabkan oleh Si Panda, dun worry. I still love my cats. :)

No comments: