NuffnangX

Tuesday, September 27, 2011

Random je la ek....

saya adalah malas untuk mengupdate blog.
nak cerita, tapi macam tak sesuai nak cerita kat sini.
yerp. mungkin itulah sebab knape blog ni tak ber-update.

kita random je la eh?
  • papa dah dapat date pegi haji. saya adalah happy + sedih. happy sebab ye la saper tak happy ye tak? sedih sebab saya nak ikut. dan saya tau, saya akan rindu akan orang tua saya itu. :(
  • orang sibuk suh saya tukar krete baru sebab kreta saya tu dah macam2. saya sayang krete saya. saya xmo jual krete saya. lagipun, tak guna tukar kreta kalau still duduk rumah skarang. kang jahanam krete baru. so, kesimpulannya, kreta baru = pindah tempat lain. faham?
  • semakin banyak soalan "bila nak kawen ni?" di tanya. halo! penat la nak jawab. jawab sendiri boleh??
  • rasa macam nak buat side income. tapi tak tau nak buat apa. boleh?
  • besok saya nak pegi shopping ngan papa. :)
  • saya pun rasa macam nak shopping jugak. :p
  • lusa adik saya konvo. haih. besar dah adik saya. tua dah rupanya saya. :(
  • kitorang ada annual dinner nanti. tapi diorang buat hari khamis. gila ke apa? sila lupakan. 
  • apa lagi nak citer ek?
  • ari tu ternampak "Tissot Lady Heart". Nak, boleh?
  • besok juga merupakan birthday abang saya. hepi birthday ye dak mok!
ok lah. tu je. tetiba ada pulak keje masuk. nanti² sambung lagi. daaaaa

No comments: